JEG HAR PROBLEMER MED LEVERING
Du kan tracke din ordre på følgende måder:
- Gå ind på www.jdsports.dk/track-my-order/ og indtast dit ordrenummer samt den e-mail adresse, du har brugt til at lave din ordre, eller dit postnummer.
- Klik på trackinglinket, som du modtog i mailen med din bekræftede ordre.
- Log ind på din JD konto via www.jdsports.dk/myaccount/login/ og klik på 'Mine ordrer'.
Bemærk venligst, at det ikke er muligt at tracke ordrer som leveres til butikken.
Hvis du stadig har problemer med din levering, bedes du kontakte vores kundeservice.
JEG FIK IKKE DEN VARE, SOM JEG BESTILTE
I nogle tilfælde er det ikke muligt for os at sende den vare, som du bestilte. I dette tilfælde sender vi dig en email, hvor vi informerer dig om, hvilke(n) vare(r) der mangler fra din ordre.
Vi refunderer selvfølgelig det fulde beløb for de(n) manglende vare(r). Har du ikke modtaget dine penge inden for 5 arbejdsdage, bedes du kontakte vores kundeservice.
JEG HAR MODTAGET ET FORKERT PRODUKT
Har du modtaget et forkert produkt i din ordre, skal du kontakte kundeservice umiddelbart efter modtagelsen. En medarbejder vil hjælpe dig med mulighederne for returnering/refundering.
JEG HAR MODTAGET ET BESKADIGET PRODUKT
Hvis du modtager et beskadiget produkt, skal du kontakte kundeservice umiddelbart efter modtagelsen. En medarbejder vil hjælpe dig med mulighederne for returnering/refundering.
Alternativt kan du også få hjælp i en af vores butikker. Her vil en medarbejder hjælpe dig med mulighederne for returnering/refundering. Husk at medbringe kvitteringen som bevis for købet.
MIN ORDRE BLEV ANNULLERET
Kontakt venligst vores kundeservice, så vi kan finde årsagen til annulleringen og hjælpe dig videre.
Se hvordan du kontakter kundeservice her.
Tilslut dig mere end 2 millioner fans!